Text

http://www.msg-cyber.blogspot.com/
Welcome to MSG Cyber
Selamat Datang ke MSG Cyber

Thursday, August 26, 2010

Kedamaian di hati...



Selagi kronologi hidup ini,
Tiada noktah tiada henti,
Selagi berdegup jantung ini,
Ku terus cari kedamaian di hati...

Andai dugaan terus mendatang,
Pendirian ku tidak akan bergoyang,
Biar seribu hadir untuk menentang,
Akan ku terus mengejar gemilang...

Yang ku cari selama ini,
Sebuah kedamaian di hati,
Semakin hamper ku temui,
Semakin hamper untuk ku miliki...

Ku kini di landasan suci,
Serta rahmat dari ilahi,
Membawa aku terus pergi,
Menuju satu destinasi...

Langkah terus aku hayunkan,
Meredah ranjau dalam perjalanan,
Demi sebuah kedamaian,
Yang memang aku idamkan..

Mari bersamaku duhai teman,
Membina seribu harapan,
Menuju satu impian,
Menggenggam sebuah kedamaian...

Kedamaian di hati,
Yang akan ku genggami,
Bersama teman-teman sejati,
Untuk dibawa ke akhir nanti...

Aduhai teman-teman ku,
Sesungguhnya tanpa jasa dan pengorbanan mu,
Sebuah kedamaian di hati ku,
Tidak akan jadi milik ku...

Ya Allah ya tuhan ku,
Aku bersyukur kepada mu,
Atas segala kurniaan dari mu,
Dalam mengejar cita-cita ku...

Ya Allah ya tuhan ku,
Aku memohon kepada mu,
Semoga kau berikan pada ku,
Kedamaian di hati dan di syurga mu...


~zamha wahab~

No comments:

Post a Comment

MSG-Zone

Sports - Football : Click Picture to Go Site Page

Best Red yellow
PhotobucketPhotobucket PhotobucketPhotobucket

Blog Untuk Download