Text

http://www.msg-cyber.blogspot.com/
Welcome to MSG Cyber
Selamat Datang ke MSG Cyber

Monday, January 17, 2011

Interpretasi Diri... Tentang Aku (2005)


Interpretasi Diri... Tentang Aku




Interpretasi Diri merupakan tugasan yang telah diberikan oleh Lecturer untuk disiapkan. Interpretasi Diri ini mengisahkan tentang perjalanan hidup aku dari zaman kaank-kanak sehinggalah tugasan ini siap. Bentuk asal tugasan ini adalah dalam bentuk Powerpoint. tapi dengan teknologi yang semakin canggih. aku telah convert Powerpoint ke dalam bentuk Video. Dalam sepanjang Interpretasi Diri ini terdapat sebanyak 156 keping gambar-gambar kenangan dan sebanyak 5 buah lagu telah dimuatkan.



Sambungan



Dari Aku:
MSG

No comments:

Post a Comment

MSG-Zone

Sports - Football : Click Picture to Go Site Page

Best Red yellow
PhotobucketPhotobucket PhotobucketPhotobucket

Blog Untuk Download