Text

http://www.msg-cyber.blogspot.com/
Welcome to MSG Cyber
Selamat Datang ke MSG Cyber

Saturday, January 29, 2011

Aku Harap Kau Bahagia



♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Aku Harap Kau Bahagia


Alangkah Indah Kita Bermesra,
Keranamu Cinta Ku Berdetik,
Umpama Bahagia Di Syurga,

Hanya Itu Yang Ku Mahu, Namun..
Aku Tidak Bisa Milikinya,
Rapuh Hatiku Tidak Terdaya,
Anganku Hilang Entah Kemana,
Perasaanku Terbiar Beralah,

Ketika Ini Ku Mencari Cahaya,
Agar Hidupku Kembali Menyinar,
Ufuk Timur Hingga Ke Barat Menjadi Tanda,

Berikan Ku Kekuatan Minda,
Agar Semangatku Pulih Semula,
Hanya Pada-Mu Ku Memohon,
Ampunkan Segala Dosa,
Gembirakan Diriku Yang Lara,
Ingin Ku Kembali Ceria,
Aku Harap Kau Bahagia…. Amin…


♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Dari Aku:
MSG CYBER

1 comment:

MSG-Zone

Sports - Football : Click Picture to Go Site Page

Best Red yellow
PhotobucketPhotobucket PhotobucketPhotobucket

Blog Untuk Download