Text

http://www.msg-cyber.blogspot.com/
Welcome to MSG Cyber
Selamat Datang ke MSG Cyber

Tuesday, April 05, 2011

Suatu Hari Nanti?

 Suatu Hari Nanti? 

Klik pada image untuk mendapatkan paparan yang lebih besar dan jelas

Suatu Hari Nanti Pasti Terhurai Segala Persoalan,
Umpama Mimpi Di Dalam Mimpi,
Apakah Ia Akan Menjadi Kenyataan?,
Tabah Aku Menantikan Jawapan,
Untuk Aku Merasai Kebahagiaan,

Hari Ini Tidak, Mungkin Esok Atau Mungkin Lusa,
Akan Aku Tunggu Selagi Aku Termampu,
Resah Hati Aku Bila Terlalu Lama Menunggu,
Ianya Membuatkan Hati Aku Bercelaru,

Namun Aku Perlu Terus Menunggu ,
Andai Di Penghujung Jawapannya Bukan Untuk Aku,
Nescaya Fikiran Aku Akan Terus Terganggu,
Takkan Aku Dapat Mengawal Emosi Aku,
Inikah Dikatakan Penantian Suatu Penyeksaan?

Dari Aku:
MSG Cyber

1 comment:

MSG-Zone

Sports - Football : Click Picture to Go Site Page

Best Red yellow
PhotobucketPhotobucket PhotobucketPhotobucket

Blog Untuk Download